søndag den 25. marts 2012

Solen skinner....

... og jeg rykker rundt. Jeg har længe gået og bakset med indretningen af pigernes værelser, synes det er SÅ svært, jeg er ikke i mangel af ideer- det er  bare som om det aldrig helt bliver som jeg havde forestillet mig det inde i mit hoved- kender I det?

MEN vi er rykket tilbage i soveværelset efter et par måneders overnatning i stuen- da der var skimmelsvamp- øvøv... men i går fik jeg altså rykket rundt mens kæresten var på job.


 denne lille skønne figur faldt min moar og jeg over igår, vi var lige hurtigt på loppemarked :) fik den til den nette sum af 20 kr...
 synes det er så smukt når lyset falder på sengen...
 Bamsen der sidder på Claras seng har hun haft siden hun blev født, den er så skøn...
ja, hun er jo 9 år, altså den alder, hvor man stadig leger af og til, så vi har valgt at "gemme" hendes legetøj væk i disse 2 hvide IKEA kommoder...
-og til sidst et lille billede af Claramusen, dette er taget på denne årstid- bare 9 år siden :o
hvor blev tiden lige af ?

alt i alt er jeg glad for resultatet, synes det lille rum passer til claras personlighed...

1 kommentar:

  1. Tusind tak for din kommentar inde hos mig, så jeg havde mulighed for at finde din blog. Jeg kender kun alt for godt det her med at forestille sig noget som ender ud på en helt anden måde i virkeligheden end inde i hovedet. Hvor er den figur i øvrigt super fin:-)

    SvarSlet