tirsdag den 12. juni 2012

hverdags liv...

I dag var jeg til mit 3 og sidste lægebeøg... det er en underlig fornemmelse at man nu er så langt henne.. tænker om jeg overhovedet kan huske hvordan man drikker sig lidt for fuld, synger lidt for højt med på sangene i byen- og sidst men ikke mindst- hvordan mon det blir at skulle gå i stiletter igen ? tænker jeg kommer til at lige en 5-årig der har stjålet mormors stiletter :/

Baby-Nanna er nu skudt til at veje 2500g. store pige ;)
Her er et billede fra igår, hvor jeg var 33+3
I dag inden lægebesøg- var jeg lidt overskuds-agtig (hvilket er en sjældenhed efterhånden), jeg bagte boller. Havde lovet ældste datteren at hun skulle hentes direkte fra skole, og hjem og lege med underboens datter, Nynne. Så der blev hygget med nybagte boller, og varm kakao- MUMS...



Jeg har de sidste knapt 3 måneder ikke været den eneste der er vokset herhjemme... Min elskede kat Shiva var på date, nær Roskilde for knapt 3 måneder siden... Det bar frugt, sidste mandag den 4. juli, mens jeg var alene hjemme selvfølgelig valgte hun at gå i fødsel... Jeg panikkede en del, og ringede efter min gode veninde, der er lidt mere expert på det område end jeg... Så min mandag aften foregik på mit gæstetoilet, pladsen var trang- med en fødende kat, samt 2 højgravide fødselshjælpere... Desværre, var der 4 døde killinger, og 1 overlevende... Vi har puslet om hende den sidste uge- og ja tro det eller lad være- mormis og baby sov mellem kæresten og jeg i dobbeltsengen de første 3 nætter... nå ja, skal vel vænne mig til det med afbudt nattesøvn før eller siden.... :/
Vi har endnu ikke fundet på et navn til babymis- jeg tænker det er en lille-My, men min yngste datter er bestemt IKKE enig..




Et lille billede af en sød buket min mor havde købt med til mig den anden dag, den står fint og pryder på mit sofabord



 Var heldig at "fange" Isabella, hvor hun sidder og ser så yndig og artig ud.... Det er ikke så tit hun sidder stille, skal det tilføjes ;)

1 kommentar:

  1. Haha det der med at komme i stiletterne igen kæmper jeg stadig med..!! Jeg kan det ikke rigtig mere :-/ Måske vi skal øve os sammen? Det andet kommer du dig hurtigt efter ;O) Hvor ser det lækker hyggeligt ud med nybagte boller og kakao <3 Og sikken en fin buket fra din moar.. Min mor kom også med bonderoser til mig i dag, de så fiiine :O)

    SvarSlet