søndag den 4. november 2012

loppe ekspressen

kunne ikke lade være, selvom jeg havde lavet en aftale med mig selv om at der ikke var penge til lopper denne måned, der var stort loppemarked i Herlufsholm hallen, og det koster jo ikke noget at kigge vel?
nå, men havde 300 kr med, og fede lopper med hjem :)
 har længe drømt om sådan et teak spejl til min entré, min søde veninde fandt det til mig og råbte så højt efter mig som hun kunne, mens hun stod og holdte godt fast i det, man kender vel hinandens smag, ik :)
 fandt også dette flotte retro sengetøj, det blomstrede er voksenbetræk, og den hvide er til baby-Nanna.
fandt også denne IKEA klassiker af en lampe, jeg har allerede en over sofabordet, men ville godt have en over spisebordet også :) så nu er manden min kørt i BILKA efter ledning- sød er han :)
Har også købt 2 gamle nisser (dem med plastic ansigt) billede kommer en anden dag.
Alt i alt en hyggelig lopperunde med nogle skønne mennesker, alt imens min kæreste og yngste datter var i kolonihaven og knokle- eller dvs. Nanna sov i barnevognen, og kæresten knoklede, for mor havde jo "vigtigere" ting for- hihi...

Ha' en dejlig aften

3 kommentarer:

  1. Lækre ting du fandt, så er det svært at gå forbi:-)
    Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. hvor hyggeligt med en kommentar :) så er det jo lidt sjovere at blogge når folk faktisk læser det man skriver... :) tak for det

      Slet
  2. Det klær din entre med det fine teak spejl.. Glæder mig til at se flere skønne billeder fra jeres dejlige hjem :)

    SvarSlet