tirsdag den 26. marts 2013

bla bla bla...

Altså, jeg gad jo gerne være en af dem der fik blogget fast... må vidst bare erkende at det er jeg IKKE! Der er sket en masse på det sidste så det er ikke fordi der ikke er noget at blogge om... Men ting tager tid, og 3 skønne børn tager også tid... MEGET tid!
Men en god nyhed er at jeg har fundet et lille hul, og har nu søgt ind på min drømmeuddannelse, SYGEPLEJERSKE udd. Jeg havde opgivet drømmen, og i og med jeg manglede min biologi eksamen havde jeg faktisk helt opgivet håbet... Men hvorfor opgive noget på forhånd? og er det, det budskab jeg ønsker at give videre til mine børn? at man skal opgive sine drømme på forhånd? eller vil jeg netop lære dem at man skal kæmpe for det der ligger sit hjerte nært? tror hurtigt vi kan blive enige om det sidste?! Så jeg undersøgte mine muligheder, og fandt frem til at jeg kunne søge om at få lavet en IKV (individuel kompetance vurdering). Dette var en mulighed fordi jeg har fuldt undervisning og afleveret alle opgaver/rapporter, og fordi at det ikke kræver en specifik karakter at kommeind man skal bare bestå....  Så i Februar måned, var jeg til denne vurdering og blev godkendt, så nu har jeg søgt ind på kvote 2 og er på lige fod med alle andre kvote 2 ansøgere... er allerede ved at brække mig af nervøsitet, for så dukker de nye spørgsmål op? kan jeg overhovedet klare den uddannelse? MEN, hvorfor skulle jeg ikke kunne klare det, har jo før gennemført en uddannelse... Så nu håber og "ber" jeg til at slippe igennem nåleøjet :)
 
 
Nå nok om uddannelse... Her er et par billeder fra i søndags, da vi var en tur nede for at fodre ænder... Vi hyggede os, og det tror jeg også lille Nanna gjorde... :)
 
Her har I et par billeder :) Må I alle ´have en dejlig påske


Ingen kommentarer:

Send en kommentar